Приклади виконаних робіт.

Всіх виконаних робіт значно більше, але показана лише частка за останні роки. 

 

Проведенні ремонтно-відновлювальних робіт методом нанесення  зносостійкого наплавлення

 

 Замовник: ТОВ «5 загін підводно-технічних робіт» г. Киев.  т. 417-35-84.  директор Шаров Володимир Володимирович

 • Опорно-поворотний вузол портального крана - відновлення доріжки кочення кульок методом наплавлення з наступною механічною обробкою з використанням спеціальної мобільної оснащення, виготовлення прізонние болтів-зубев шестерні, капронових сепараторів.  Вузол прийнятий в роботу представником Госгортехнонадзора.  Купити нову деталь не представлялося можливим.

    

 

Замовник АТ «Київметробуд» г. Киев.  т. 278-74-52.  Головний механік Олефір Володимир Євгенович.

Ремонт прохідницького щита імпортного виробництва.  Ресурс перевищив розрахунковий в 2,5 рази.  Пройдено 800 м замість планованих 300 м.

 • Шестерня приводу ковша прохідницького щита для будівництва тунелів метрополітену - відновлення доріжки кочення кульок, зубів (модуль 18), гумового ущільнення підшипника.  Виготовлення нової деталі було вельми проблематичним.

                                                           до ремонта                            после ремонта

      

 

      

 

Замовник: АТ «Київгума».  Головний інженер Осипець Микола Михайлович (044) 364-56-19

 • Відновлення поверхні валків каландра.  Дефекти: вибоїни, вм'ятини розміром до 5 мм і глибиною до 1 мм.  Матеріал поверхні валків - вибілений чавун.  Була виконана наплавка і подальша механічна обробка без зняття деталі з Каландра.

 

 

· Відновлення колінчастого вала аміачного компресора.  Наплавлення і шліфування.

 Витрати на ремонт 20-30% від вартості нової деталі.

  Замовник: Оборонне підприємство. 

Відновлення деталей ходової частини бронетранспортерів: натяжних і провідних зірочок, пальців гусеничних траків, підтримуючих катків.

Ресурс деталей збільшений в 2-3 рази.

Вартість ремонту не більше 20-30% від вартості нових деталей.

 

Проведення ремонтно-відновлювальних робіт з використанням композиційних матеріалів і зварювальних технологій

 

Замовник: ТОВ "Побузький феронікелевий комбінат"

Заварка тріщин у ковшу шлаковому типу КШ-8 вагою 17 т з товщиною стінки 80...120 мм відлитого з сталі 35Л

Ще один приклад зварювання товстостінних деталей.  Ковші шлакові штейновой типу КШШ-8 мають ресурс, згідно паспорта заводу-виготовлювача, 3 роки і три місяці.  В експлуатації перебувають понад 6 ... 11 років.  Мають місце прогари і тріщини корпусу.  Матеріал ковша сталь 35Л.

 При заварці тріщин використовували зварювання напівавтоматом в середовищі вуглекислого газу.  При цьому була зроблена спеціальна обробка тріщин «чарочкою» і оригінальне нанесення зварного шва, що дозволило обійтися без попереднього підігріву.  Довжина зварного шва становила до 2,5 м при товщині зварюваного металу 80 ... 120 мм.  Подальша багаторічна експлуатації підтвердила правильність розробленої технології.

 

 

 

  Замовник АТ «Київметробуд» г. Киев.  т. 278-74-52.  Головний механік Олефір Володимир Євгенович.

 • Виготовлення напрямних пластин з композиційного антифрикційного матеріалу замість бронзи вузла кріплення ковша прохідницького щита.  Витрати нижче в 2 рази.

 

 

 

• Ремонт труби шнекового транспортера з використанням зносостійкого наплавлення і композиційного матеріалу

    

 

Замовник: АТ «Парафіївський цукровий завод».  Головний інженер Б.В.Кузьменко.  тел.  +38 (04633) 2-16-80, 2-41-21

· Зірочка ланцюгового приводу дифузійного апарату цукрового заводу - відновлення робочих розмірів зубів і профілювання

без зняття з агрегату

Економія - в 2 рази.

· Циклон системи очищення води - відновлення робочих розмірів і закладення наскрізного зносу корпусу з чавуну з використанням зварювальних технологій і композиційних матеріалів.

Економія - в 2 рази.

 

  

 

Відновлення посадкових місць підшипників, пресових та ковзаючи посадок, фіксація втулок та інших деталей без розборки вузлів з використанням анаеробних клеїв-герметиків.

 

  Замовник: АТ «РОСАВА» Головний механік Шепелєв Валерій Олександрович.  телефон (04563) 3-73-11

ТОВ «Побужский фероникелевый комбінат» та інші

 • Відновлення посадкових місць підшипників редукторів приводу резиносмесителя (передана потужність 1 МВт) і Вальцев ВС-2100 з використанням композиційних матеріалів без демонтажу агрегатів.  Витрати нижче, ніж при традиційному ремонті в 8 разів.

 

 

Ущільнення фланцевих і різьбових з'єднань газопроводів, паропроводів і ін., Що працюють при тисках до 40 МПа і температурах до +160 0С.

 

  Замовник: АТ «Укргазпром» (до 2000 р)

 • Герметизація кульових кранів на магістральному газопроводі «Союз», «Прогрес» без демонтажу конструкції і скидання тиску.

    

Були відремонтовані 8 кранів діаметром від 450 до 1400 мм.  Усунуто витоку газу по штоку кульового крана на газопроводі підводі Припортового заводу.  Економія склала близько 800 000 доларів США.

 

Ущільнення литих корпусних деталей з кольорових металів.

 

  Замовник: АТ «Київприлад» 03680, м.Київ, вул.  Гарматна, 2. Генеральний директор

  тел.  +380 (44) 456-38-48

Ущільнення корпусів лічильників расходу воды відлитих з бронзи. Відсоток браку після лиття становив до 50%.  Після просочення полімерним складом бракованих деталей не виявлено.  Зниження витрат склало більше 50%.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДП Київського ПО «Октава».  Керівник: Захрабов Микола Нурушевіч

 • Усунення браку лиття в тонкостінних корпусних деталях з алюмінієвого сплаву з використанням полімерних матеріалів

.      

• Усунення мікропор в сталевих литих дисках випробувальної станції АТ «РОСАВА» з використанням полімерних матеріалів.

 • Герметизація картеров автоматичних коробок передач виготовлених з алюмінієвого сплаву на Львівському заводі гидропередач.

 • Герметизація зварних швів баків для води підмітально-прибиральних машин на Київському заводі «КОММАШ»

 • Герметизація зварних швів корпусів суден на Миколаївському суднобудівному заводі.

Економія більше 50% у порівнянні з переплавкою деталей.

 

Продовження ресурсу редукторів за рахунок використання мастила з ревіталізатором.

 

 Замовникі: АТ «РОСАВА», ПАТ «Великоанадольський вогнетривкий комбінат»

Що дає ревіталізація редукторів:

  компенсацію зносу по товщині зубів зубчастих коліс (до 0,8 мм);

  поліпшення шорсткості і підвищення мікротвердості до 750 кг / мм 2 на плямах контакту зубів;

  усунення виразкових раковин, подряпин, мікрозадіров на плямах контакту зубів глибиною до 0,1 мм;

  зниження питомих контактних навантажень в плямах контакту зубів в 2-4 рази;

  зменшення радіальних зазорів в підшипниках до 0,07 мм;

зниження споживання електроенергії на 15-25%;

  підвищення ресурсу в 2-3 рази.

 

Склеювання транспортерних стрічок ціанокрілантим клеєм. 

 

 Замовники: цукрові заводи, цегельні заводи та інші.

Зниження витрат в 2 рази в порівнянні з іншими технологіями. 

 

Антикорозійний захист обладнання. 

 

Замовники:: молокозаводи, пивзаводи, нафтобази, «Нафтогаз», «Факел», НВО ФЗХМ «Червоний Жовтень», (м Фастів), та інші.

 

Нанесення епоксиуретанових покриттів стійких до нафтопродуктів, кислот, лугів, з підвищеною абразивної стійкістю і міцністю.

 

Виготовлення деталей та вузлів

 

Замовники: ТОВ "ККНК Технобуд" та інші

Виготовлення зварної нижньої частини корпусу каменедробарки СМ-118 загальною масою 32 т.

Після довготривалої експлуатації каменедробарки мале місце відрив передньої частини нижньої частини корпусу.  Купити окремо нижню частину корпусу дробарки не представлялося можливим: б / в закінчилися, а завод-виготовлювач такий конструктив вже не виробляв.  Нами були виконані робочі креслення і виготовлена ​​зварна станина.  Товщина стінок корпусу 50, 80 мм.  Матеріал: маловуглецева марганцовиста сталь Сварка велася полуавтоматом в багато проходів.  Відхилення від прямої лінії при зварюванні деталей довжиною 6000 мм було не більше 3 ... 5 мм.

 

 

 

 Та багато інших прикладів: відновлення імпортних вузлів конвеєру для складання автопокришок, відновлення вузлів пакувальної машини, ремонт аміачного компресору, відновлення робочої поверхні гідроциліндрів, ремонт чавунного блоку дізельних двигунів, ремонт рами гумозмішувача, зварювання нержавіючої сталі, зварювання чавунних деталей, нанесення зносостійких покриттів на поверхню металу та багато інших робіт.

 

Практика показує, що витрати на проведення ремонтно-відновлювальних робіт з використання пропонованих матеріалів і технологій нижче, ніж заміна деталей на нові в кілька разів

 

Також маємо декілька інженерних і технологічних розробок в галузі ресурсозбереження, переробки відходів, модернізації обладнання, реконструкції будівельних конструкцій.  Володіємо цілою низкою «ноу-хау».

 

Всього підприємство має понад 40 замовників в різних регіонах України, в тому числі таких великих як: ЗАТ "Росава", АТ "Укргазпром" (нині «Нафтогаз»), АТ "Сумський машинобудівний завод імені М.В.Фрунзе", Броварський завод порошкової  металургії, Львівський завод гідромеханічних передач, АТ "Київ-прилад", ВО «АРМА», завод «Октава», Київський експериментальний механічний завод, Київський завод «Коммаш», АТ «Київметробуд», «Факел», НВО ФЗХМ «Червоний Жовтень», (м.Фастів), ТОВ "Побузький феронікелевий комбінат", ДВРЗ, 5-й загін підводних і гідротехнічних робіт, цукрозаводи, пивзаводи, молокозаводи, елеватори, кар'єри, підприємства оборонного комплексу та інші.